• מבחני מיון לעבודה

    מערכת ITEM

    מערכת אינטרנטית מתקדמת למיון מועמדים לעבודה in-house, לניוד פנימי או לקידום.

    המערכת מודולרית ומאפשרת גמישות מירבית בהתאמת מסלולי בחינה לקשת רחבה מאוד של תפקידים.

    מסלולי הבחינה "נתפרים" לכל חברה מתוך בנק המבחנים והשאלונים הרחב והייחודי של תיל, שהוא כולו פרי פיתוחה.

    עוצמתו של בנק המבחנים והשאלונים הוא בייחודיות של כלי האבחון, במגוון הכישורים, המיומנויות והאיפיונים שהוא מאפשר לאבחן, בהתחדשות השוטפת שלהם, בסטנדרטים הפסיכומטרים הגבוהים שהם עומדים בהם ובתיקופם המוכח.

    השימוש במערכת ה-ITEM מעצים את ההלימה בין מאפייני התפקיד לבין תכונות העובדים, ותורם להעלאת שביעות הרצון, התפוקה והיציבות במקום העבודה. המערכת משפרת את הזמינות, היעילות והנוחות של תהליכי האבחון, ומאפשרת חיסכון משמעותי בעלויות ההערכה והמיון של הארגון.

    לקבלת מידע נוסף, ולתיאום הדגמה אינטרנטית, נשמח אם תשאיר/י פרטי התקשרות ואנו ניצור עימך קשר בהקדם.

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
  • מערכת למיון נציגי call centers

    מערכת מבחני מיון אינטרנטית חדשנית למיון מועמדים לעבודה במוקדי שירות ומכירה, לתפקידים טלפוניים או פרונטאליים.

    המערכת מאפשרת אבחון יכולת למידה בסיסית, הנדרשת ללמידת התכנים הרלוונטיים במהלך קורס ההדרכה ובמסגרת העבודה, אבחון מיומנויות תפקוד, הנדרשות לביצוע המטלות הייחודיות למוקדים, אבחון מאפייני אישיות, הרלוונטיים להצלחה בתפקיד, ואבחון התאמה למאפייני סביבת העבודה, הייחודים לכל מוקד.

    מסלולי הבחינה מותאמים לאופי התפקיד ולסביבת העבודה הייחודיים בכל ארגון ומוקד, וניתן להתאים מספר מסלולי בחינה למוקדים שונים באותו ארגון. כמו כן, ישנה אפשרות לשלב את המערכת עם מערכת אבחון המועמדים מהבית.

    המערכת נבנתה על-סמך ניסיונה רב השנים של תיל במיון מועמדים למוקד שירות ומכירה שונים והידע המחקרי המוכח שצברה. המאפיינים השונים שנבחנים באמצעותה נמצאו כמנבאים הצלחה, התמדה ושביעות רצון מצד העובדים והממונים. לפיכך, אפקטיביות השימוש במערכת, ותרומתה לייעול ולשיפור מיון המועמדים לעבודה מורגשת בתוך פרק זמן קצר.

    לקבלת מידע נוסף, ולתיאום הדגמה אינטרנטית, נשמח אם תשאיר/י פרטי התקשרות ואנו ניצור עימך קשר בהקדם.

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
  • אבחון מועמדים מהבית

    מערכת אינטרנטית חדשנית וייחודית למיון ראשוני של מועמדים מהבית, באמצעות טלפונים חכמים, טאבלטים או מחשבים.

    המערכת מאפשרת אבחון ראשוני של האיפיונים הקריטיים ביותר ליצירת הבחנה בין המועמדים, העברת שאלונים לצורך איסוף פרטים ביוגרפיים רלבנטיים וכן העברת מידע למועמדים אודות התפקיד וסביבת העבודה העתידיים.

    המערכת מודולרית ומתאימה למיון מועמדים לקשת רחבה מאוד של תפקידים. הרכב מבחני המיון והשאלונים מותאם לדרישות ולמאפיינים הייחודיים של כל תפקיד וארגון.

    המערכת מתממשקת למערכות גיוס ומאפשרת להפיק מידע סטטיסטי ולעקוב אחר מגמות בתהליכי הגיוס.

    השימוש במערכת מאפשר לחברות לנהל תהליכי גיוס "רזים" ויעילים יותר – לזמן את המועמדים המתאימים ביותר, ולתכנן את המשך תהליך המיון בהתאם למידע שנאסף ולממצאי האבחון.

    לקבלת מידע נוסף, ולתיאום הדגמה אינטרנטית, נשמח אם תשאיר/י פרטי התקשרות ואנו ניצור עימך קשר בהקדם.

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
  • מערכת לאבחון יושרה

    מערכת אינטרנטית ייחודית לאבחון יושרה ובגרות מוסרית אצל מיון מועמדים לעבודה.

    באמצעות סדרה של שאלונים מתקבלת הערכה לגבי הקוד האתי המנחה את האדם בפתרון דילמות ומצבים אתיים ולגבי הפוטנציאל שלו להתנהגות לא ישרה במקום העבודה, ברמת דיוק של 79%. על-מנת לדייק את הניבוי, הערכת היושרה באמצעות המערכת מתמקדת בתחום העבודה, שכן התנהגות שאיננה אתית בסביבת העבודה אינה מנובאת בהכרח על-ידי התנהגות שאיננה אתית בסביבה אחרת.

    המערכת פותחה ותוקפה במשך ארבע שנים על-ידי אילן דיאמנט (PhD) וגדעון נפתלי (MA), המתמחים למעלה משני עשורים באבחון, הערכה וגיוס עובדים לתפקידי ביטחון רגישים.

    מעבר לאבחון רמת היושרה של מועמדים לעבודה, ניתן לאפיין באמצעות המערכת את הנורמות האתיות של העובדים בכלל הארגון או במחלקות ספציפיות. כמו כן, ניתן להתאים נורמות שונות לתפקידים דיפרנציאליים בארגון וכן לבנות נורמות ארגוניות לתפקידים ספציפיים בארגון.

    ייחודיותה של המערכת מתבטאת ביכולת שלה לבחון פוטנציאל להתנהגות לא ישרה בעבודה על סמך "פיצוח הקוד הפנימי" של העובד, הקובע את גבולות המותר והאסור מבלי להתבסס על דיווח התנהגויות לא אתיות מהעבר.

    לקבלת מידע נוסף, ולתיאום הדגמה אינטרנטית, נשמח אם תשאיר/י פרטי התקשרות ואנו ניצור עימך קשר בהקדם.